Saturday, December 18, 2010

i HATE the way you LOVE me !

jerawat itu pimples . pimples is jerawat . mereka ini sangat di benci dan sangat di musuhi oleh setiap insan di atas bumi . aku jugak tergolong dalam insan insan tersebut . tak mungkin aku ta tergolong kan . sebab aku pon dilahirkan sebagai seowang insan jgk . ta sume owang ' bertuah ' memiliki jerawat nie sebenarnye . aku salah seowang yang ' bertuah ' tu . sangat sangat ' hepi ' bila jerawat muncul dalam hidop aku nie . setiap kali bangun tidur . misti aku wish mintak mintak la cuma mimpi . mimpi ta selalu jadik kenyataan kan . tapi mimpi aku ari ari jadik kenyataan ok . fuck la . 



sekitar bulan 3 mcm tu la jerawat aku naik . aku nasihat shera jaga jaga sket muka kau . bln 9 nanti muka kau kompom jadik mcm aku . sebab kami masa tu da ckop 21 tahun . itu la analisis aku masa tu . hahaha . bodoh kan . aku masa tu memang blur giler . mmg down giler . mmg da jadik gila . gara gara jerawat je . sebab tu la jerawat nie banyak musuh . die bole hantar kita pegi hospital gila babe ! dulu muka aku tersangat sangat la bersih . jerawat nak naik pon segan silu . ada perasaan malu . tapi tatau tetibe je perasaan malu die hilang . keciwa aku . die cuma munculkan diri sebulan sekali je time aku peod . lepas 7 ari die da pandai berambus sendirik da . takpayah nak halau halau . kang kalo mintak tanak peod nanti owang cakap aku berbadan dua la plak . ta pon ta subur . so masa tu aku merelakan je die bertandang ke ' dancefloor ' .aku tatau apa punca sebenarnye jerawat nie nk jadi sahabat aku . hormon , makanan , produk kecantikan , persekitaran , stress ? 

hormon   ~ opizmate aku cakap aku ta ckop sex sebab tu jerawat aku naik . agak sial di situ . 
makanan ~ aku makan telur ngn seafood utk wat uji kaji . pwot da kenyang jerawat pon naik . 
produk kecantikan ~ aku tak rasa pon ini puncanye . sebab aku ta tukar pon masa jerawat berlumba lumba nak naik ' danceflloor '
persekitaran ~ yup ! totally because you persekitan !! aku kena tukar position kjew masa tu . lepas beberapa bulan . aku amek kputusan tuka balik ke pangkal jalan . 
stress ~ stress pon aku rasa puncanye , stress dgn kjew . stress dgn percintaan . stress dgn kat uma tu lagi .



tapi sekarang . jerawat da tanak berkawan dengan aku . die sudah mula menjauhi aku . aku sikit pon takdek rasa sedih . aku mintak maaf la ye jerawat . i love the way you blah blah blah ! bkn sebab aku wat sex tiap tiap malam ea die lari dalam hidop aku . tapi disebabkan aku da tuka position kjew n aku da ta stress dalam hidop . aku da ta terasa tekanan kjew . aku da ta terasa tekanan percintaan . sebab aku da break off ngn CINTA aku tu . bile aku da break up dgn die . aku ta dok uma da . aku melepak je kjew aku . uma pon aku wat macam hotel . stress kat uma pon berkurangan .

akhir kata . bila you all da ' kawan ' dengan jerawat . sampaikan salam saya pada mereka ye . hek . 





 

No comments:

Post a Comment