Friday, December 17, 2010

bad STALKER vs good STALKER

BLOG bagi pendapat aku la . macam membuka pekung sendirik . tatau la kan . maybe depends pada owang yang menaip tu la kan . kalau die cerita pasal hantu . hantu la yang terbuka pekung . bukan pekung si penulis la kan . bernasib baik la si penulis , bernasib malang la si hantu . tapi blog jgk bole membuat si penulis jadi stalker ??. agaknya la kan . i'm new here so main cakap je . bukan nak menuduh . tapi bertanya . aku ada letak tanda soal kat situ ok .

so . blog aku nie plak aku nak freedom . aku nak cakap apa saja yang aku nk cakap . aku nk kutuk , aku nak maki , aku nk berkaseh sayang , aku nk puji n etc . blom create lagi so aku tatau lagi apa aku nk cakap . tapi aku seboleh bolehnya tanak sebut tentang agama , politik , negara . gila kau ! aku bknnye b'purdah nk nasihatkan owang . nak sebut tentang hukum hakam . aku sendirik pon kain ta bape nak cukup . tapi kalo soh baca al - quran tu aku masih tau la . masih kenal huruf lagi . mak bapak aku anta skola rendah agama dulu kot . ingatan pon blom nak nyanyuk lagi . so masih tersimpan rapi dalam kotak ingatan nie .~ ~bab  bab politik nie memang ckop aku menyampah babe . ntah la . macam takdek keikhlasan je aku tgk . sumenye atas dasar kuasa . sumenye macam hipokrit . aku ta suka . selak newspaper pon b'helai helai pasal politik . aduh . utk apa sume tu . indah khabar dari rupa . ok stop ! nie sekadar pendapat aku saje .


No comments:

Post a Comment